Katarzyna Królak - Audytor, kontroler, samorządowiec.
Audytor wewnętrzny, audytor śledczy, kontroler, samorządowiec. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Finanse i Bankowość ze specjalizacją Rachunkowość i zarządzanie finansami oraz studiów podyplomowych Audyt i kontrola wewnętrzna na Uniwersytecie Szczecińskim. Ukończony kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych. W 2005 r. zdany egzamin w Ministerstwie Finansów na audytora wewnętrznego (nr 1922/2005). Uprawnienia auditora wewnętrznego systemów ISO 9001:2015; 14001:2015; 27001:2017. Ukończone studia podyplomowe w zakresie Audytora energetycznego. Obecnie rozpoczęte studia podyplomowe w zakresie Audytu śledczego. Członek Stowarzyszenia Ekspertów ds. Przeciwdziałania Oszustwom, Nadużyciom Gospodarczym i Korupcji (ACFE Poland Chapter #183).
Doświadczenie zdobywała w jednostkach samorządu terytorialnego. Praca na stanowiskach kontrolera i audytora wewnętrznego pozwoliła na zdobycie szerokiej wiedzy z funkcjonowania samorządu terytorialnego i jego jednostek organizacyjnych w zakresie: organizacyjnym, finansowym, realizacji zadań własnych i zleconych. 6 lat pracy na stanowisku sekretarza gminy pozwoliło tę wiedzę pogłębić i poszerzyć o m.in. tworzenie budżetów jednostki, opracowywanie szeregu programów i dokumentów, realizacje wielu trudnych i złożonych zadań. Obecnie współpraca z jednostkami sektora finansów publicznych jako audytor wewnętrzny, ze spółkami w zakresie optymalizacji procesów oraz bieżącego rozwiązywania problemów.
Od 2014 roku biegły sądowy z zakresu rachunkowości i finansów przy Sądzie Okręgowym w Szczecinie. Szereg wydanych opinii z zakresu organizacji podmiotów, finansów, rachunkowości w sprawach cywilnych, gospodarczych i karnych.
Co mnie wyróżnia:
- zrozumienie potrzeb klienta
- wiedza i doświadczenie w przedmiocie działania Kancelarii gwarantują zrozumienie potrzeb i oczekiwań oraz podejście do problemów skoncentrowane na poszukiwaniu rozwiązań,
- rzetelność – powierzone zadania są realizowane terminowo i z zaangażowaniem,
- obiektywizm i poufność – obiektywna ocena każdego problemu i sytuacji oraz rekomendacje podjęcia konkretnych działań skierowane na poprawę funkcjonowania klienta,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- współpraca z prawnikami, adwokatami, doradcami restrukturyzacyjnymi.